Födelsedagskalas för Ronja

Idag har jag varit hem till Anna-Lenas lägenhet där vi skulle fira att Ronja fyllde 19 år! Gud vad tiden går fort, hon sprang ju nyss runt i rödprickiga byxor och ville leka med mig och Nadia och vi vägrade leka med henne för att hon var några år yngre. Det är inte lätt att vara minst-kusin inte. Hela våran lilla släkt var på kalaset, utom min pappa han jobbade. Anna-Lena och Ronja hade gjort massvis med fikabröd, proppmätt!. Tyckte lite synd om Ronja och Anna-Lena för dom går på bantdiet med bara Shaker som dom dricker, dom får inte äta något annat på 3 veckor så dom satt och tittade på när vi andra åt. Hon fick ett presentkort på Gina Tricot av mig, jag vet att hon brukar handla där och jag hade lite dålig fantasi, men hon verkade gilla det i alla fall!

Nadia har köpt en ny mobil, en likadan som jag har Samsung Galaxy S. Hon kan absolut ingenting om den, så vi satt i några timmar och jag fick visa henne hur man gjorde i princip ALLT haha! Det tar ju ett tag att lära sig en helt ny mobil som har väldigt många funktioner.



Asta, Lucille, Mormor och Morfar


Födelsedagsbarnet i egen hög person


Nu ska jag och Erik sätta oss och äta den här goda lasangnen

Kommentarer
Postat av: Simone H

Det ser mysigt ut :)

2011-01-25 @ 11:46:59
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0