Kladdkaka med vaniljglass


Jag vet inte riktigt varför men jag har kommit in i någon typ av "bak-mode" då jag bakar hela tiden, men det är ju så roligt, och GOTT! Jag gjorde en kladdkaka som man äter med vaniljglass. Det är ju lite fel med tanke på att jag tränar styrketräning nu, men vafan lite får man väl unna sig? Kladdkakan blev rätt bra faktiskt, mycket bättre än den förra jag gjorde som blev för mjuk. Den här blev seg och god, kanterna blev lite väl hårda dock.

Jag har dammsugit alla golv och Erik har svabbat dom, så nu luktar det fräsht här hemma. Nu ska jag ta tag i att göra rent Sid´s bur, som börjat lukta illa. Han ska få ett nytt sandbad också, som han älskar att gräva ner sig i. Han är duktig som kissar på "låda" precis som en katt! ;)


Mums!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tackar :)

2011-01-25 @ 15:24:53
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du gjort hjärtarna på naglarna i headern på fri hand? :)

2011-01-25 @ 16:09:39
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0