Mjukisbyxor och Jeans


Jag tog en dusch idag och så tänkte jag att då kan Sid få vara lös i badrummet under tiden, jag antog ju att han inte skulle springa under vattnet. Men tydligen så var det väldigt skönt att få en dusch han också! Han sprang under vattnet hela tiden och han såg såååå söt ut efteråt helt pissblöt.

Efter det så åkte jag och Erik till Lager 157 och försökte hitta ett par träningsbyxor/Mysbyxor til mig. Jag hittade ett par från Adidas, jätte sköna. Sen åkte vi till Kupolen en sväng, jag är nämligen i stort behov av Jeans då mina andra sprack framtill upp till knappen :S, jätte konstigt ställe att gå sönder på. Helt nya var dom också, och såklart hade jag inte sparat kvittot.





Mjukisbyxor från Adidas och Jeans från Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0