Nya stallskor?


För ett par dagar sedan så var jag i stallet och hade dom skorna som jag alltid har när jag är där. Det var väldigt mycket snö och både jag och mamma var pissblötaoch iskalla om fötterna när vi åkte därifrån. Då insåg vi att vi nog måste köpa ett par nya skor. Så idag var vi på Aubiose och kollade på vattentäta varma vinterskor. Tyvärr så hade dom slut på det mesta. Anledningen var att alla Skåningar haft så mycket snö nu så dom köpt upp alla lager med vinterskor som grosisterna hade. Därför fick inte Aubiose tag i några. Dom få skorna dom hade hemma passade inte alls. Så vi åkte till kupolen för att försöka hitta några vanliga skor som kan passa att ha i stallet, men det var riktigt klurigt. Dom flesta skor hade ingen klack och det är ett måste, så fötterna inte glider genom stigbygeln. Det slutade med att vi åkte hem tomhänta.Tyvärr.

Ska försöka göra en ny design till bloggen, vi får se om jag lyckas själv eller som jag kan få hjälp av någon. Har inte lust att betala för en design i alla fall. Så svårt kan det ju inte vara hoppas jag.

Imorgon ska jag och mamma på Oriflame kickoff!

Barnskor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0