Öm överallt!



Okeej jag kanske har startat lite väl hårt nu med träningen. Jag kom ju knappt upp imorse för att jag gymmade igår i 2 timmar nästan. Men när jag gått upp idag så ringde Ronja och undrade om jag ville följa med och träna på Må Bättre, eftersom hon tydligen har träningskort där. Äh "Suck it up" tänkte jag och så drog vi och tränade i en timme. Jäklar vad ont det gjorde att göra situps eftersom magmusklerna ( Dom obefintliga) ömmade så mycket! haha! Ronja visade mig Rumpmaskinen också, som jag letat efter men inte fattat vilken det var. Lite kul ut såg det nog ut när man stod där och sträckte bak benet och röven upp i vädret. Vi körde igenom dom flesta muskelgrupper i alla fall.

När jag väl hade tagit mig hem från gymmet så var det bara att sätta fart igen och åka till stallet och RIDA ! Lite trött var jag allt, men Tailor var så snäll och medgörlig att rida, tyvärr blev det knappt någon galopp då han snubblade och halkade hela tiden då ridbanan ser ut som den gör med all snö och is. Veterinären kikade förbi en sväng med bilen när jag precis suttit upp i sadeln och ridit i kanske 5 minuter. Han skulle tydligen vaccinera Tailor vilket jag inte visste om. Han hade inte bestämt någon tid och dag med mamma utan han skulle bara åka förbi någon dag. Han tyckte det var lite synd om jag skulle avbryta ridningen, så han skulle svänga förbi på Torsdag kväll istället.

Det ska bli väldigt intressant att se om jag kommer ta mig upp ur sängen imorgon bitti! Känner redan hur det värker överallt ! ;D


Jag och sötnosen i stallet idag


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: ja influensan :/ vad gör dudå? :) kram

2011-01-28 @ 14:48:23
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0