Pretty little liars

 

Har börjat följa en ny serie: Pretty little liars ( http://www.imdb.com/title/tt1578873/ ) heter den. Den handlar om Aria, Hanna, Emily och Spencer som vars vän Alison försvann.Ett år senare hittas en kropp som tros vara Alisons. Men samtidigt som tjejerna försöker hantera deras väns död, får de e-mail och sms från en person som kallar sig "A".Denna "A" vet alla deras hemligheter och hotar med att skvallra...

Jag har än så länge bara sett två avsnitt så det är för tidigt att säga om den är bra eller inte. Men känslan jag har än så länge är att den är helt klart värd att följa. Det är absolut ingen serie för killar, utan den känns väldigt "girly" oxh något omogen kanske. Känns lite som att man är för gammal för att titta på den. Men det struntar jag faktiskt i, jag brukar ju fortfarande ibland läsa mina gamla "hästböcker" från Pollux som jag prenumererade på när jag var mindre.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0