Tailor i strejk


Förlåt för lite dålig uppdatering nu, har inte känt mig på blogghumör på sista tiden. Idag har det inte hänt särskilt mycket alls har mest plockat ihop lite här hemma och nu sitter jag här med en kopp choklad. Igår så var jag och mamma till stallet, jag har inte varit där på 2 veckor. Jag vet inte riktigt varför det har bara inte blivit av. Var ju sjuk i influensa där ett bra tag också. I alla fall så följde jag med mamma dit igår och vi tänkte rida en sväng på ridbanan trots ALL snö som kommit. När vi väl tog oss ner på ridbanan så insåg vi att det  inte skulle gå att rida särskilt seröst med tanke på att hästen badade i snö upp till knäna. Jag red en stund först och sedan red mamma, och efter en kvart så gick Tailor i "Strejk" körde ner huvudet och vägrade röra sig en fena, mamma bankade å flaxade å gormade han rörde sig inte en cm. Haha det såg sjukt kul ut och jag hade filmat om det inte varit så mörkt.

Erik skickade tillbaka TV´n som vi köpte, allting var bra med den förutom att när bilden var helt svart så såg man fläckvis ljus som läckte igenom. Han ringde och hörde om det var ett vanligt problem på den modellen, men det skulle det inte vara tydligen. Så vi fick skicka tillbaka den och fick pengarna tillbaka. I förrgår så var vi iväg och köpte samma modell igen fast på en annan affär och den funkar super!




Sadeln på, bara tränset kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0