Träningsvärk imorgon då!


Idag har jag fått känna att jag har muskler som jag inte visste fanns! Jag var på Svea eller Må Bättre som det tydligen heter nu för tiden, och tränade tillsammans med Maria från Cozmoz. Det var en 2 till tjejer med som också har praktik på genom Cozmoz. maria visade hur flera maskiner fungerar och hur man gör för att träna rätt. Jag kan ju ett par innan, men det är ju alltid roligt att kunna variera sig lite. Jag är totalt otränad innan så jag fick köra med väldigt lätta vikter för att orka med. Men man måste ju börja någonstans, eller hur? Maria visade ett par "Strechmaskiner" Och det visade sig att jag har extremt korta muskler på baksidan av låret/benet, man skulle ligga ner och hissa upp ett ben i taget så långt man kunde tills det tog stopp och sen slappna av där en stund. Jag fick knappt upp mitt ben överhuvudtaget! haha! Jag skyller på ridningen, det är nog den som gjort att man har korta muskler där.








Kommentarer
Postat av: josephine

sv: härligt :) nja är sjuk :/ vad gör dudå? kram

2011-01-24 @ 20:22:25
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0