Tvätta tvättberget


Idag gick jag först upp tidigt bara för att en person skulle ringa mig på hennes morgon-telefontid, men det gjorde hon inte så då blev jag lite sur, då jag är trött på personer som inte ringer upp när man kommit överens om det. Men sedan fick jag reda på att hon var hemma sjuk i influensa så då var det ju lugnt. Efter jag piggnat till så var jag på möte med Annelie, och vi var inne och frågade om praktik igen på Nail Technology ,Vi var ju dit innan jul och frågade om praktikplats men då var han skeptiskt och lovade att han skulle ringa upp mig. Men det gjorde han inte, så Anneli tyckte vi skulle gå dit igen och det gjorde vi, det var lite pinsamt kan jag säga för hon var rätt påstridig. Och dom var rätt positiva den här gången, och dom verkar sjukt trevliga och så. Tjejen som jobbar där lovade att ringa upp mig den här eller nästa vecka, så hoppas på det.

Jag och Erik har suttit och spelat låtsaspoker på våra mobiltelefoner, geeekigt eller vad?!

Imorgon ska jag ta mig iväg till Svea och träna tänkte jag. Kommer kännas sjukt konstigt att träna när det var så himla länge nu, men det behövs verkligen!

Vi har tvättat heeeeela j*vla kvällen känns det som, vi hatar att tvätta. Och vi är så himla dumma som sparar all tvätt tills det absolut inte finns några underkläder kvar och man börjar ta fram mormorstrosorna. Vi började tvätta klockan 5 och var färdiga halv 11. Vi har sprungit fram och tillbaka till den där jäkla tvättstugan som ligger i det andra huset 100 gånger. Nej vi får nog lära oss att inte vänta så länge med att tvätta så det inte blir så mycket på samma gång.




Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv slemhinnorna i näsan :(

2011-01-19 @ 03:17:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0