Ny blomma och likmaskar


Ni vet det där kissprovet/Drogtestet jag var tvungen att ta förut, när en kille stod och glodde på mig samtidigt, det tog jag helt i onödan. INGEN på Cozmoz frågade efter intygslappen på att det var okej när jag gick där. Haha ville bara berätta det..

Gud vilken hemsk dröm jag haft i natt. Drömde att "vi" bodde i en stad där det kryllade av likmaskar och larver, och om man inte sprang tillräckligt fort så kröp dom upp längsbenen och borrade in sig i huden. Kändes som att drömmen fortsatte i en evighet! UHH!

Ikväll ska jag och mamma på Oriflame kickoffen, det blir massa sminkprat och man får en Goodiebag med sig hem. Hoppas det blir skojjigt.


Köpte den här blomman (krysantemum) , då alla våra Orkideer har tappat sina blommor

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0