Baktajm med Sara

 

Idag var det meningen att jag skulle träna på SVEA men jag har inte sovit en blund i natt och är dötrött. Vet inte varför jag inte kunde sova alls, det har varit så dom senaste dagarna. Är väl bara inne i någon period hoppas jag. Skickade sms till Maria på Cozmoz och hon svarade att jag får träna när jag vill och inte på speciella tider, så det var ju skönt att höra. Då kan jag gå dit när jag känner för det.

Jag var med SötSara igår och vi hade väldigt svårt att komma på vad vi skulle göra. Först tänkte vi åka pulka men då kom vi på att den enda bra backen inte har några lysen, och då skulle det blite lite väl mörkt då klockan var rätt mycket, istället så bestämde vi oss för att baka. Vi åkte förbi affären och köpte Dumlekola och minimarsmallows, så vi kunde göra muffins som vi tryckte ner godiset i. Dom var väldigt goda, men grymt fula. Det såg ut som dom hade någon typ av sjukdom haha!. Vi tänkte baka kladdkakemuffins först men då kom vi på att jag hade bakat det bara några dagar innan, bild på dom nedan.

Erik har fått hem sin nya telefon från Motorola idag, så ikväll kommer han nog sitta och leka med den länge.

 

 

kladdkakemuffinsen jag gjorde för ett par dagar sedan, supergoda och i söta Hjärtformar!

 

Ofixade och granna!

 

Bra början

Innan dom åkte in i ugnen så såg dom ju söta ut

 

Inte riktigt lika vackra efteråt, men dom var ju goda och det är det som räknas

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0