Influensa och Bilder från Julafton

Jag har inga bra dagar just nu alls, Julafton och så där var ju bra, men sen så fick jag influensa och var sjuk på Nyår men vägrade sitta hemma själv på nyår (Erik är i sälen) så jag var på förfest hemma hos Linda som bor på Dagny. Det var Linda Nadia Lina Josefin Madde Sandra och jag, som förfestade. Även om det blev lite drama (Som det alltid blir på fester) så var det ändå skoj. Jag ignorerade totalt att jag var sjuk och vi drog till Bolanche och dansade. Fattar inte varför man ställer upp på vimmelbilder när man vet att man kommer hata bilden dagen efter.

http://www.dt.se/noje/vimmelbilder/

Sen är det massa annan skit som hänt också som jag inte känner att jag orkar med. Magen vill inte alls sammarbeta när jag mår såhär heller, så nu mår jag riktigt bajs men försöker att tänka att det blir bättre igen. Tyvärr så hamnar jag i negativt tankemönster och tänker att jag ska bli riktigt dålig igen.

Här kommer i alla fall bilder från Julafton



Kusinerna Ronja och Nadia ställde motvilligt upp på kort


Isak var tomte


Pappa med fin julslips


Mamma förbereder efterrätt


Mormor och Morfar


Morbror Dennis


Julklappsspelet!


Kommentarer
Postat av: Novembersara ©

Det blir bättre vännen <3

2011-01-04 @ 01:47:36
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0