Party på Klin

Igår var det party party för hela slanten. Det var förfest hemma hos Linda som bor på Dagny, det var Sara,Linda,Nadia,Koffe,Bella och jag. Riktigt roligt var det med mycket skratt. Dom där personerna har absolut inga hämningar, vilket känns riktigt skönt faktiskt att det aldrig är pinsamt eller stelt bara kul! När klockan närmade sig 12 så gick gick vi till KLIN, det ganska nyöppnade stället som jag inte hunnit vara på än. Riktigt frächt och nytt kändes det, kul med lite omväxling. Det var mycket folk där inne och väldigt bra drag på dansgolvet! Vi mötte upp Erik och hans kompisgäng där inne också=). Tony blev liiiiite för full och var sjukt underhållande hahaha. Han minns dock inget av gårdagen, vilket kanske är tur. När klockan slog 2 så åkte vi därifrån och körde i driven på Donken och köpte hamburgare, sen åkte vi hem och la oss.

Idag skulle jag träna på Må Bättre igen, och det stod på hemsidan att receptionen hade öppet till klockan 8, men när jag kom dit så var dörren låst. Jag blev lite småsur och tycker väl inte riktigt att man kan stänga receptionen när man känner för det om det står att dom ska ha öppet. Hur som helst så gick jag någon timme på kupolen i väntan på att någon skulle komma dit. Sen var det bara att träna, och jäklar vad trött jag är nu!

sötNadia och sötSara

 

Sara och Linda

 

Me, och nej jag drack inte, får ju inte med medicinen ;P



Kommentarer
Postat av: josephine

sv: okej hur ofta gymmar du? :) kram

2011-01-31 @ 15:14:45
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0