Förlåt för lång bloggpaus

Har haft en riktigt lång bloggpaus, ber om ursäkt för det. Anledningen är att jag har haft ett helvete rent ut sagt, då det tog slut mellan mig och Erik. Saker och ting har väl inte varit så bra på sistone, vill inte riktigt gå in på detaljer här i bloggen mer än att det inte handlar om att vi inte älskar varandra eller något sådant. Vi är fortfarande kära och klickar något enormt. Passar som handen i handsken.

Det har gått en månad nu sedan det tog slut, och det känns faktiskt som att saker och ting är på väg att lösa sig mellan oss. Jag vill och tror av hela mitt hjärta att det ska fungera. Vi tar det väldigt försiktigt så får vi se.

Hur som helst så bor jag ofrivilligt hemma hos päronen igen. Dock har pappa köpt lägenhet på ringen nu, en 1a på 51 kvadrat. Perfekt är den med inglasad balkong=). Lite renovering och sådan ska fixas. Ska måla om väggarna, då dom har en gul ful färg nu. Vet inte riktigt när jag får flytta in, då det är lite krångel med att styrelsen i föreningen har semester och så.

Igår var vi iväg och tittade på säng, då jag bara har en gammal skruttig. Vi hittade en på Sängvaruhuset, och dom ska slå igen affären så det var halva priset på den. Jätte fin var den =)

Peace & Love är över för iår. Hade fått biljett för hela veckan av pappa, men eftersom jag var så ledsen så var jag nära att sälja den. Men i i sista stund bestämde jag mig för att gå ändå, inget blir ju bättre för att jag sitter hemma och gråter. På festivalen lyckades jag glömma alla problem och har haft riktigt roligt!! Umgåts med Malin igen som är hemma från USA! Saknat henne massvis! Vi var även till stallet igår och hon fick testa på Westernridning ;) . Vi får väl se om jag lyckades vända över henne till den "bra" sidan.



Nadia Jag och Malin


Jag Sara och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0