Nyklar till lägenhet, och Baksmällan

Igår var jag med E. Kollade på Baksmällan 2 på bio. Den var inte lika bra som ettan men ändå helt okej att se. Jag har åkt på världens förkylning,så har varit rätt däckad i ett par dagar. Men jag vägrade att bara ligga still så jag har ridit Tailor medan jag hostat som en galning. Ullis tyckte nog jag var lite knäpp. Idag mår jag bättre i hostandet, men igår fick jag världens hosattack inne på Bion, var tvungen att gå ut till toaletten i ett par minuter och hosta av mig.

Jag och Malin knallade runt på Kupan igår och kollade lite på inredningsprylar, det är ganska kul att få tänka ut hur lägenheten ska se ut. Jag och mamma åkte dit igår och träffade "mammorna" till killarna som bott där, och fick nyckeln till lägenheten. Jag får flytta in så snart jag vill, men får då hyra av dom som bott där. Sen i Augusti kommer styrelsen tillbaka så då kan vi förhoppningsvis bli godkända och skriva alla papper och börja måla om väggarna.

Idag ska jag leka med Sarasöt. Synd att de inte är sol, då hade man kunnat åka å bada, vi får se vad som hittas på.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, tack för tipset :)

2011-07-15 @ 22:01:52
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0