Åh vad Less jag blir

Jag hatar min jävla mage mer än något annat i den här världen. Den har fått förstöra så mycket för mig, och när den äntligen hade skärpt till sig och jag har mått skitbra (Jämförelsevis) så har den nu packat ihop. Den blir så otroligt påverkad av hur jag mår, nu är jag nervös för praktiken/arbetsträningen så då lägger den av helt och jag mår så illa och kräks hela tiden. Åt lite mat och 4 timmar senare kräktes jag, och då hade maten definitvt inte ens lämnat magsäcken. Så jävla seg är den, fungera för fan jag behöver dig. Varför ska jag sätta sådana jäkla krav på  mig själv för? Jag har ju kommit en sån lång bit på vägen redan känns det som. Praktiken ska ju börja lugnt med bara 3 timmar varannan dag. Nu kanske ni tycker det låter sjukt lite, men för mig känns det övermäktigt. När man har varit borta från arbetslivet så lång tid så är det sjukt svårt att ta sig tillbaka. Självkänslan är ju totalt nere i botten. Jag kan inte låta bli att tänka att om jag vore arbetsgivare så skulle jag ALDRIG anställa mig själv om jag visste om hur jag är/mår. Nu är det ju bara praktik som jag har så dom betalar ju inget utan får gratis arbetskraft, så det känns väl lite bättre och lite mindre press.Sjävlklart är det okej att vara nervös, problemet är ju att jag får sådana jäkla symptom som är helt förlamande tack vare magen. Om det bara vore nervositet så är det ju bara att dra dit ändå.
Aja får försöka stressa av så får vi se om magen skärper till sig.

This day sux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0