Blue Polka

Den fina svartvita designen jag gjorde har börjat slitas bort från naglarna, så det vara bara att sätta sig och göra en ny design. Det blev KONAD igen, jag testade dom franska tipparna -plattan den här gången. Valde den med prickar på. Jag målade först naglarna med basecoat, sen vita ändar, sen fick det torka ordentigt. Då var det dags för prickarna, och jäklar vad knepigt det var att placera stämpeln exakt på rätt ställe! Prickarna hamnade lite snett ibland. När det hade torkat så var det dags att stämpla det röda märket och jag avslutade med en silver dekoration i form av en blomma.

Idag ska jag och mamma åka till ridhuset med Tailor, hon kommer och hämtar upp mig klockan ett. Mamma ska vara med på Trail mania tävlingen, så hon måste träna på bommar och sånt. Jag måste dock träna på formen, särskilt i galopp. Total katastrof var det när jag red igår, blev nästan galen och det vara bara att ge upp och sadla av innan allt skulle gå ut över hästen. Jag hoppas att problemet delvis är på grund av hur underlaget på ridbanan ser ut, men jag misstänker att det nog är jag som gör helt fel och det är därför det blir pannkaka av allt.

I förrgår var det dags för final i Melodifestivalen. Det fanns ju egentligen inte ett enda bidrag som ens var lite bra, som vanligt. Men jag var ju tvungen att hålla på någon så då fick det bli Erik Saade, för hans dansnummer är rätt okej och han är snygg, så det går nog kanske hem i övriga Europa.

Nu ska jag göra mig iordning. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0