Hawaii Nails!


Jag har varit och Shoppat lite nya nagellack till min samling. Köpte ett svart China Glaze, ett Hallonrosa O.P.I och ett häftigt glittrigt-rosa också från O.P.I. O.P.I lacken är ju väldigt dyra lack, men dom sitter kvar så pass mycket längre på nageln att det är värt det, dom är väldigt lätta att måla med också. Det svarta China Glaze har jag inte testat än, men har hört av andra att det ska vara ett bra lite billigare alternativ.

I förrgår lekte jag inte lite Konad igen, Gjorde någon ful design som ni ser, inte särskilt nöjd alls! Men det kan ju inte alltid bli bra ;D, nu har jag testat det i alla fall. Jag vill så gärna ha riktiga nagelpenslar! Ni ser på det vita strecket att det inte fungerar så bra att måla snyggt med en tjock pensel. Tyvärr så satt designen bara kvar i ett par dagar då jag var tvungen att tvätta händerna med nagellacksbortagningsmedel för att få bort båtlack (Mer om det i ett senare inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0