Manikyr på Sara

Idag har jag knallat iväg till Cozmoz (Jäklar vad halt det är ute nu !) och varit på möte med Annelie Och Jennie. Det gick ganska bra, gick igenom lite om praktiken, med busskort å sånt. Sen efter det så väntade Sara på mig i Centrum så köpte hon lite mat på Sibylla och så gick vi hem till våran lägenhet. Jag skulle hjälpa henne att sätta på Gele-tippar på naglarna, från märket Depend. Tyvärr gick det helt åt skogen för vi gjorde helt fel, men vi skyller på den otroligt korkade förklaringen på baksidan av förpackningen. Hur ska någon förstå vad som menas?. Aja hon fick i alla fall naglarna och jag gjorde en fjäril på varje nagel så såg det lite bättre ut. Jag tog inget kort, för detta behöver inte diókumenteras, detta glömmer vi helst, haha!

Igår ringde jag till England, beställde ju buren från en annan sida den här gången. Och dom svarade på första försöket! Jätte trevlig var han, tyvärr så kunde dom inte skicka buren för det finns risk att den går sönder på vägen hit till Sverige och då blir det svårt att byta den. Så trött jag blir! Stackars Sid får ingen bur verkar det som. Det kanske inte är meningen att han ska ha någon?. Jag hittade buren på en annan svensk sida också men det blir 1000 spänn dyrare! Sjukt! =(

Igår firade jag och Erik 4 år! 4 år! Kan ni fatta, helt sjukt. Han fick en parfym av mig och jag fick en fin vit Orkide av honom. Sen köpte vi hem kinakäk och tittade på den sämsta filmen på länge, vi stängde till och med av den efter halva. True Grit hette den och den går på Bio nu. 8,0 är betyget på IMDB, Wierd....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0