Panerad Rödspätta och Djurmagazinet

Om jag får praktik på Lust och Fägring så kan dom tidigast ta emot mig vecka 13 (har inte fått något svar än). Så Annelie tyckte att jag skulle leta en annan praktikplats så länge, utifall att jag får nej på L&F. Så Igår gick jag till Djurmagazinet och frågat om praktikplats, tyvärr så var inte Lennart (Chefen) där, så jag skulle återkomma på Måndag. Djurmagazinet känns som ett roligt ställe att ha praktik på. Jag älskar ju djur så det är perfekt, sen ligger det ju mitt i stan och vi bor ju vid stan så det passar ju utmärkt. Eftersom Leena från L&F inte ringt mig än så har hon nog glömt bort det (hon varnade för dåligt minne), så har hon inte ringt mig i morgon förmiddag så ringer jag själv. Det känns lite jobbigt att "tjata" men jag vill ju veta hur det blir, så jag vet om jag behöver leta efter ett annat ställe att var på.

Efter Jag hade varit på Djurmagazinet så åkte jag hem och lagade mat med Erik. Vi Hade rödspätta i kylen som mamma köpt till mig för ett bra tag sedan. Jag har aldrig tilllagat det i hela mitt liv, så jag har ingen aning om hur man gör. Plus att Erik HATAR fisk! Jag lyckades i alla fall övertala honom om att han faktiskt kan behöva få i sig lite fisk. Vi lyckades panera fisken bra =) Det blev jätte gott!

Efter maten så drog jag iväg till Må Bättre och körde ett träningspass. Tyvärr så glömde jag vattenflaskan hemma så det blev lite lagomt drygt att springa till handfatet och dricka hela tiden, så jag försökte att inte köra så mycket konditionsträning, utan körde mest styrka.



Panerad rödspetta, kokt potatis, sallad, gurka och sås gjort på gräddfil. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0