Förfest hos kusin

Igår så var det dags för lite förfest hemma hos Nadia på Bullermyren. Erik var lite seg hem så jag kom dit lite senare, runt halv 10 men eftersom jag ändå inte kan dricka så gjorde det inte så mycket. Det var jag,Nadia,Madde å Sandra och Kissemissen Molly som "flyttat" in hos Nadia på eget initiativ. Vi pratade om kärlek och sex, som alltid blir Topic på alla förfester av någon konstig anledning, kanske för att alla är fulla. Lite senare dök Ronja Felicia?, och en till tjej som jag inte kommer ihåg namnet på upp. Vid tolv så drog vi oss vidare hem till Linda på Dagny för det var några som haft förfest där och vi skulle gå tillsammans med dom så vi kunde komma in gratis då dom är V.I.P . Men vi började känna oss lite stressade för klockan var över tolv och dom var rätt sega och skulle göra ditten och datten innan dom var klara att gå, så vi gick före dom ner på stan ändå.

När vi kom in på Klin så var det rätt folktomt tyvärr, men efter en timme så kom det jätte mycket folk helt plötsligt ! Fattar inte det där att folk går ut så himla sent! Var ju bara nån timme kvar då innan dom stänger ju. Vi dansade hela kvällen och satt även ute ett tag i en soffa som stod där när det blev lite för varmt på dansgolvet. Tydligen så blev man "paparazzi" fotograferad också;p och taggad på Facebook, tack för den haha.

Idag var jag helt förstörd när jag vaknade eftersom jag tog medicinen så sent som vanligt, men när jag hade vaknat till liv så ringde Ronja och undrade om vi kunde shoppa lite. Och själklart kunde jag det, så vi drog iväg till kupolen. Vi provade miljontals med klädesplagg, tyvärr hittade jag inget. Blir så kritiskt, hatar min kropp haha måste gymma ordentligt nu.
Här är paparazzi bilden:


Vacker röv det där... haha




Hemma hos Nadia

Här är kissemissen Molly som gosade med oss hela kvällen, kelsjukare katt har jag aldrig träffat


Sandra å Madde


Mobilnööööörd


Hos Linda

Hela gänget hemma hos Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0