Födelsedag och Palm-naglar

Här är det dåligt på bloggsidan, sorry för det. Men det har varit en riktigt jobbig månad så har inte orkat eller haft lust att blogga alls. Mår dock liiiite bättre nu som tur är. Det går bra på praktiken, dock har den senaste veckan varit rätt tråkig och enformig. Sitter på våning 4a och hjälper Claes med att skriva in faktureringsadresser i Excel. Det kanske inte låter så illa, men det är 450!! stycken adresser som ska skrivas in. Jag öppnar ett mejl, letar upp adressen dom skrivit och kopierar först in Företagsnamn,sedan Adress, sedan organisationsnummer sedan postnummer,sedan Referensperson sedan antal mejl. Så det blir 5 kopiera/klistra in per adress. Alltså 450 *5= 2250 stycken kopiera klistra in! Börjar bli riktigt less nu kan jag säga och i slutet av dagen snurrar det rejält i skallen.

Igår efter praktiken cyklade jag till kupolen och shoppade lite BHár då alla mina har gått sönder i tvättmaskinen (Jag vet att dom ska handtvättas, men finns det någon som orkar det?) och alla bågar sticker ut och dom är bara att slänga i princip. Jag Hittade i alla fall på två stycken som satt bra, vet ju vilken storlek jag har nu också så då är det lättare att hitta någon som passar. Efter det for jag hem och Erik köpte med sig kina-mat hit och så hade vi det mysigt.

Föresten har jag nog inte berättat att vi har fått besked om att vi blivit godkända av fittstyrelsen och får köpa lägenheten. ÄNTLIGEN får vi börja renovera här, nu ska jag bara komma på hur jag vill ha det. Jag ändrar åsikt hela tiden. Funderar på att sätta tegeltapet på väggen bakom sägen, men jag vet inte riktigt. Helst ska ju alla väggar vara vita i sovrummet eftersom det är så litet, men det känns lite trist med vitt faktiskt. Måste även köpa en sängstomme, då jag tycker det blir så mycket snyggare då, fast det är säkert dyrt.. jag vet inte.
Köpte en cool kudde på Jysk också som är vit med svart streckkod med siffror på. Lite frän tyckter jag.

Fräschade även upp naglarna lite ikväll, allt gammalt lack var avskavt så det var verkligen dags. Det fick bli vit grund med lila/blå palmer.

Nu har Adelina flyttat ur stallet, så nu måste vi hitta någon ny person som vill hyra box. Helst ska det ju vara en westernperson, och vi är ju lite sällsynta som ni vet. Vi får väl se vem det blir.

Jag har haft kalas här också, jag skulle haft det på lördagen innan min födelsedag egentligen. men eftersom jag inte mådde så bra så blev det inställt tyvärr. Jag hade kalaset nästa fredag istället och tyvärr mådde jag inte så bra då heller men är ändå glad för dom få som kunde komma (Alla var iväg på olika saker/jobbade). Fick en eltandborste av mormor och morfar, kanonbra!(Min andra har gått sönder) Jag fick fina kläder av mor och far och pengar och en brödrost och pengar av brorsan! Sedan fick jag en mixer av Erik så jag kan göra mina älskade milkshakes och smoothies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0