Medlyssning

Sorry för lite dålig uppdatering. Min läkare har satt in en ny medicin på mig så jag har rätt hemska biverkningar i form av panikattacker tyvärr. Biverkningarna ska minska inom ett par veckor, så jag hoppas på det.

Idag har jag fått medlyssna på praktiken. Hon som jag medlyssnade med har hand om Yrkestrafik-frågor . Så hon svarar då i telefon när det ringer privatpersoner och undrar frågor som tex "jag kör lastbil åt ett företag, om jag har jobbat 24  timmars pass behöver jag då 9 timmars vila innan nästa jobb-pass " osv. Det var en gubbe som ringde som måste varit väldigt pratsjuk, han hade EN fråga men ändå lyckades han dra ut på samtalet i 45 minuter! Vid det laget hade hon 5 andra personer som då stått i telefonkö den tiden.

Imorgon ska jag till tandläkaren och påbörja rotkanalrensning inför rotfyllning. Jätte mysigt.. hoppas det inte gör allt för ont bara. Rotfyllningen blir inte förrän efter jul sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0