Är det en björn?

 

Igår ringde jag mamma och frågade om vi kunde rida ut tillsammans, så då ringde hon till Ronja och frågade om vi kunde låna Tilli, och det gick bra. Så mamma droppade förbi här med lite mat hon gjort och sedan åkte vi till stallet. Vi bestämde oss för att rida runt Bysjön, och hästarna var super pigga! Tailor knallade på så fort så inte ens Tilli hann med, vilket är ovanligt då det brukar vara tvärt om oftast. Sedan när vi skulle trava och galoppera då blev det en jäkla fart på Tilli som red först, för hon drog iväg i en sån hastighet så Tailor fick skengaloppera för att hinna med! haha.. lite smått läskigt. På tillbaka vägen när vi va framme på banvallen så stannade vi till och stirrade på den stora bruna saken framför oss, en björn trodde vi! Vi stod och glodde rakt fram och vågade inte fortsätta för vi var inte säkra på vad det var för något! Men vi vågade oss lite närmare och då såg vi att det var en tjej med bruna kläder som satt på huk! Haha... ja jag säger då det..

Nu ska jag och Erik kika på en film som heter Drive som har fått riktigt bra betyg på IMDB. Hoppas den är bra! Jag såg på Eternal sunshine of the spotless mind igår eftersom den ligger på topplistan, men fy va dålig den var. Ingenting å se. Väntade bara på att den skulle ta slut, den var jätte rörig och inte alls bra.

 

Jisses ! Tailor ser ju ut som en shetlandsponny på bilden?


Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Var Drive bra? Jag såg crazy stupid love nyss, den var ju fan bra! Han är SNYGG!!!!

2011-10-26 @ 23:22:53
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0