Frustrerad

Åh jag blir så less, försöker ordna upp mitt liv, men det känns som att jag inte kommer någon vart. Jag har kommit upp tiill en viss nivå, som jag enligt mig har gjort ett jävla jobb alltså. Men sen är det som att jag inte kommer längre. Vet inte hur mycket jag vill gå in på i bloggen heller, men har fått diagnosen OCD eller tvångssyndrom, och då när det gäller just en sak. Det är inte så att jag behöver trycka på en lampknapp 10 ggr innan jag går ur ett rum eller så som det ofta är när det gäller OCD utan det handlar om något annat som jag inte vill gå in på. I alla fall så har jag varit på KBT igen idag och jag blir så frustrerad för det känns inte som vi kommer någon vart, hon pratar ett språk och jag pratar ett annat. Jag försöker förklara men det känns som om hon pratar ett annat språk. Självklart har jag ju stor respekt för att det är hon som är terapeuten, men ändå känns det inte som hon förstår riktigt. Jag vet ju själv hur jag BORDE göra för att bli helt frisk, MEN jag klarar det inte själv. Jag gör inte det jag borde göra även om jag vet att det är det som hade gett bäst resultat. För jag behöver någon som pushar mig. Så jag har kommit fram till att jag helt enkelt får anlita mig själv som terapeut till mig själv ;) ... ja man kunde ju önska..

Idag har jag först varit på arbetsträningen och har väl inte haft en sån jätte givande dag då jag var med Conny idag och han sa att jag skulle ordna med massa mappar på datorn och sortera in i rätt. Problemet var bara att dom bara fanns på hans dator och inte på min, så då var vi tvugna att lägga över filerna/mapparna på ett USB minne och då stod det " överförs 1% klar, tid kvar 1h 20 minuter", så vi satt och pratade om massa annat under tiden och jag kände mig lite i vägen för hans arbete. Tror jag hann jobba en kvart med mapparna innan det var dags att gå hem sen.

Sedan kom mamma och hämtade mig och så gick vi in på underverket och skulle hitta BH till mig, då jag inte äger en enda hel länge då alla bågar ramlat ur i tvättmaskinen (Vem orkar handtvätta?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0