Beslutvirr i hjärnan

Förlåt för lite dålig uppdatering här men jag tycker inte att det är någon ide att blogga när jag inte har tagit något kort under dagen. Jag förstår inte varför jag glömmer att ta kort med mobilen hela tiden? Jag har en känsla av att jag kommer ångra det om ett par år när man vill minnas tillbaka och gärna ha ett kort att titta på. Jag får sätta på notismeddelande på mobilen ett par gånger per dag från och med nu.

Jag kom nyss hem från praktiken och min hjärna är helt fullsmockad. Jag skulle vara uppe på 4:an med Annika idag och hjälpa henne kopiera beslut,( för ett par dagar sedan fick jag hjälpa henne med det, men då hade hon satt postit-lappar på alla papper som skulle kopieras och jag behövde överhuvudtaget inte använda hjärnan utan bara kopieringsmaskinen och mina fingrar att trycka på "print-knappen" ) men idag när jag kom upp till 4:an så var hon inte där utan det visade sig att hon var sjuk. Så en tjej som heter Lotta kom och sa att hon skulle ha hand om mig och att jag skulle få ta hand om massa beslutsmappar. Problemet var ju att jag aldrig gjort det innan och hon fick visa mig hur jag skulle göra och jag såg ut ungefär såhär :O ??????? hela tiden hon pratade. Jisses vad rörigt och vad många papper blandat från Transportstyrelsen,Länsstyrelsen,klaganden, och kommuner på olika platser i Sverige. Så olika papper skulle kopieras olika många exemplar och läggas i olika kuvert som skulle märkas rätt o.s.v.. Jag var riktigt förvirrad i början, men det var ju självklart sa Lotta, det hade tagit henne lång tid att lära sig sa hon. Men efter någon timme så klarade jag av att göra ett par beslut själv och lägga dom i postfacket. Jag HOPPAS verkligen att dom blev rätt, för Lotta hade slutat för dagen när jag var klar med dom.

På fredag kommer Annelie på besök på TS och hälsar på mig och min handledare för att göra uppföljning på hur det går, vi får se vad vi kommer fram till.

Åh blir så irriterad en knapp har lossnat från mitt tanjentbord , det är "upp" knappen som har ramlat bort. Den ramlade bort av sig själv när jag tryckte på den. Jag lyckades inte få tillbaka den själv så jag bad Erik prova och han höll på i säkert en halvtimme, men det var kört så jag ringde hit brorsan och han satt och fipplade hur länge som helst innan han gav upp. Det är inte bra platsknappen som är trasig utan fästet på datorn också .Så nu kanske jag måste byta ut hela tanjentbordet och det kostar 600 kr! GREAT! Fyfan... för en liten knappjävel..


På lördag är det dags för tävling igen! Det är KM i Lövåsen som jag och mamma ska vara med på!  Ska ta lite kort och blogga om det sedan.

Kommentarer
Postat av: R :)

Nej nej! Baked Alaska ska det vara ;)

2011-09-30 @ 18:12:52
URL: http://bananachiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0