Spontan biltur till Torsång

I förrgår var ingen bra dag alls, sov ingenting på natten p.g.a mensvärken från helvetet. När jag legat och vridit på mig i flera timmar så tittade jag på klockan och den var 7 på morgonen.. GREAT. Sen när jag gick upp hade jag grymt ont i halsen och huvudet och tog tempen och hade då feber tydligen. Så både mensvärk och förkyldning kändes ju inte så kul kanske. Men det var superfint väder ute så Erik kom ändå och hämtade mig och så åkte vi runt lite med bilen och körde ut till Torsång men det såg så proppfullt ut med folk, så körde en bit till och stannade till brevid vägen. Det var nån liten vattenpöl där som vi satt brevid. Mitt huvud kändes dock bara värre och värre så vi stannade inte allt för länge utan han skjutsade hem mig och så låg jag framför tv´n resten av kvällen. Jag mådde även dåligt igår men det kändes lite bättre efter att ha fått sova. Dock hade jag nog lyckats smitta Erik lite för han mådde kässt, men han följde ändå med till Årby en sväng så vi kunde fylla i lite papper på lägenheten, eftersom klant-styrelsen hade slängt bort papperen vi skickat in tidigare när dom gav avslag. Efter det drog vi hem hit och kikade på massa VÄNNER-avsnitt.

Idag känner jag mig rätt frisk, ingen feber och mensvärken är i princip borta. Det negativa idag är att vädret suger, det är riktigt regnrusk ute. Mammsen ville att jag skulle ta stallet idag, men vi får se hur det blir med det. Det är ju inte så kul att rida i regnet.

Jag har börjat spela ett spel som heter wordfeud på telefonen, det liknar alfabet/Betapet, men det är ingen tidspress utan man kan lägga ett ord om dagen om man vill. Rätt beroendeframkallande är det, men det är synd att man inte kan få mer poäng om man prickar in flera ord på ett drag, för det får man i Alfapet.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma, dammsuga och kalka av en spegel duschen (Ja fråga inte ens, det är inte min) och duschstången och handfatet.




Vi satt brevid vattnet


Sötnöt var extra söt


Så här mycket vill man vara med på bild när man är sjuk och skabbig


Erik kunde se lite glad ut, det händer aldrig annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0