Tussilago,Marknad och Ridtur

Hupp då är man gräsänka då i en vecka. Men de e lugnt jag håller på me exponering ändå så är nog inte så kul å vara med ändå, glad för älsklings skull att han får åka snowboard som han älskar.

Jag har varit i stallet och ridit ut på Tailor, innan tunneln så red jag upp på en stig i skogen som jag alltid undrat vart den tar vägen. Ingenstans skulle det visa sig, den tog slut mitt i skogen så vi fick vända. Sedan när jag kom tillbaka till stallet så fick Tailor beta lite gräs och jag passade på att plocka Tussilago som växte brevid stallet.

När jag kom hem tog jag en dusch och pappa var hit och hämtade posten, sen gick jag ett varv på marknaden som är nu utanför Cozmoz. Det var lite folk idag i alla fall, dom andra dagarna har jag hört att det varit folktomt tack vare det hemska vädret.

Efter marknaden åkte jag en sväng till kära Ica Maxi.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0