Filmkväll mä Malin & Sara

Igår fick jag äntligen träffa Malin igen! Va så länge sedan sist, nu när hon bor i Uppsala. Jag Malin och sara hade mysfilmkväll! . Jag drog till Sara själv först för att vänta på Malin som skulle skjutsa Anton till Hockeyträning. Sara och Johan var barnvakt åt Johans systers son. Jätte söt pöjk.  Efter en stund kom sötMalin dit, så då drog vi först iväg till Hemmakväll för att försöka hitta någon film, och det är ju lättare sagt än gjort när det är 3 viljor och det faktum att jag och Sara kollar på VÄLDIGT mycket film, och har sett det mesta. Till slut kom vi överens om Wrong Turn3 då ettan var sjukt bra. Vi letade en stund och hittade på den bland gamla thrillers-hyllan. Sen drog vi till Ica Maxi och Sara och Malin gick totalt crazy bland godis,chips, å glassen. Herregud! Svullkväll;D. Pizza från Hagapizzeria skulle dom ha också !. Vi kom hem, och satte igång filmen, 10 sekunder in i filmen får en tjej en pil rakt genom ögat och genom tutten, splash och kött och blod å slakt överallt, fyfan alltså. Vi kollade nog max 2 minuter av filmen så stängde vi av för ingen klarade av att titta mer! BLÄ! Sen ringde vi Hemmakväll och sa att skivan var repig och fick en annan film ... hahaha.. inte vårat fel att dom lånar ut dåliga filmer *Vissel*
Vi lånade istället Prom Night, den var sevärd. Mest spänning, och inte så mycket slakt. Hade skitkul igår i alla fall som alltid med dessa härliga gurls.

Idag var det dags för tandläkaren igen klockan 8 på möra.. jag fick en tandläkare jag inte haft förut då muchen (Mitt och eriks smeknamn för våran tandläkare som är tjej och har mustach) tydligen är mamma ledig. Den tandläkaren jag fick var en riktig kossa! Fyfan alltså.. fattade ingenting av vad hon sa, hon lyssnade inte på mig överhuvudtaget och bröt på något konstigt språk. Hon sa att jag måste slappna av i tungan, vilket jag gjorde såklart, men så sa hon " du jävlas bara med dig flytta tungan annars kommer jag göra sår" helt cp var hon. Har varit hos tandläkaren sen jag var 2 år och INGEN annan har någonsin påpekat att jag skulle ha tungan i vägen. Nej usch! Vissa borde inte få jobba medmänniskor.

Nu väntar jag på pappa som är seg som vanligt som ska komma hit och hjälpa mig borra i sementväggen och sätta fast min hallbyrå, så att jag slipper ha alla möbeldelar liggande över hela golvet. Han ska sätta upp min tavellist också ovanför tvn så jag kan ställa upp min röda tavla.

Förövrigt ska jag försöka vända dygnet normalt nu, med hjälp från terapeuten. Ska försöka få i mig frukost också, så ska gå upp 8 eller 9 åtminstone varje morgon, även på helgen till att börja med.





Inne på Hemmakväll


Mallan och Endast Saras mage då huvudet tydligen inte fick vara med på bild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0