Slipdamm på allt

Idag har jag träffat terapeuten för andra gången, vi gick igenom hemuppgiften jag fick förra veckan och hur det gått och så. Vi satte upp olika mål. Jag fick även en ny uppgift inför nästa vecka.
Hon verkar väldigt kunnig/Välutbildad och förstår mig väldigt bra. Känns dock lite halvmysko att hon nästan känns yngre än mig, men hon är nog äldre men har ett ungt utseende.

Igår var jag till min lägenhet och torkade av fönstren och dörrkarmar och sånt från slipdamm och spackel, det är blått pulver lite överallt. Sen städade jag inne på toaletten, det har jag visst inte gjort på ett tag för det tog 2 timmar ungefär. Alla flaskor(Ja jag äger flera hundra olika produkter som jag knappt använder) var jätte dammiga så jag torkade av alla och ställde tillbaka dom i ordning och mamsen hade köpt förvaringskorgar som jag la dom i för att det skulle bli lite mer ordning. Jag har fortfarande golven kvar att dammsuga och torka en sista gång, golvet inne på toaletten är vitt av damm. Jag passade även på att ta med Sid dit igår, jag tog med honom i den lilla buren som han haft här hos Erik. Det var ett himla mäck att få in buren i bilen snabbt som sjutton(så han inte skulle frysa) och bära den genom alla dörrar upp till lägenheten (överdelen på buren sitter inte fast med underdelen), han blev nog lite kall, men det tog ju ett par minuter bara så jag hoppas inte han tog någon skada av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0