Jourtandis och Inredningsprylar

Gääääsp! Har sovit jätte dåligt i natt, jag har aldrig haft sömnproblem innan men nu på senaste tiden tycker jag att jag får fler och fler nätter där jag sover dåligt eller inget alls. Men det var så himla varmt när vi gick och la oss, och vi var för lata för att orka öppna balkongdörren. Är det inte konstigt det där, att man hellre ligger kvar och plågas istället för att gå upp och fixa problemet? Som när man är kissnödig när man lagt sig men inte orkar gå upp utan att man hellre ligger kvar i en timme tills man inser att man faktiskt MÅSTE gå upp..;)

Hur som helst så drog Erik iväg och gymmade när vi hade gått upp idag, och jag ringde till Akuttandvården. Sköterskan sa att eftersom att fyllningen redan var borta så var det ändå försent ur bakterisynpunkt då bakterier kommer ner så fort fyllningen lossnar. Men hon tyckte jag kunde komma in ändå för att fylla igen tanden så att jag kan äta mat ordentligt. Jag åkte dit till klockan ett, och var där i max 10 minuter. All fyllning hade inte lossnat som tur var, utan bara en bit. Så det ska inte ha kommit ner några bakterier så jag kommer inte behöva göra om rotkanalsrensningen. Pjuh!!!!

Igår var det Melodifestivalen igen, fyfan Ranelid gick direkt till final tillsammans med Molly. Hur fan röstar Sverige egentligen? Är det ett skämt eller? Han sjöng inte överhuvudtaget utan pratade genom låten medan nån blond bimbo sjöng lite då och då mellan hans snack.

Nu Sitter jag här helt seg, och borde hoppa in i duschen snart. Detta kommer nog inte bli en så produktiv dag.

Här kommer lite inredningsbilder:


Här är Hallbyrån som jag lyckats sätta ihop nästan hela helt själv utan hjälp! Stolt! En miljon skuvar var det som skulle i, och grannarna blev nog lite småsura på mig  eftersom jag höll på sent på kvällen. Men det var mest skruvar som sagt och bara lite hamrande. Dock kan jag inte göra klart den helt eftersom den ska skruvas fast i väggen då den har två ben bara. Mina väggar är betong så pappa måste låna borr av Krister sen.


Bild på taklampan i vardagsrummet, man ser lite av min fondtapet också.


Min Aloevera växt som jag köpt, och en kantig                    Pappa satte upp gardinstång och                               kruka                                                                               drapperi för sovrummet.



Köpte en skohylla på Mio, det stod i instruktionerna "Vi rekomenderar att man är två personer att sätta ihop denna" Vadå? Varför då tänkte jag, det kan väl inte vara så svårt? Men alla pinnar vinglade åt alla håll å kanter, och att försöka passa in i alla hål ensam var svårt, men det gick!


En mysig Hallmatta från Mats mattor



Bilder på lägenheten i helhet kommer dröja tills jag är klar med allt!

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Det är inte direkt planerat hur länge jag ska dricka det men asså, det hänger ju på mig typ :o

Mina föräldrar och vänner pushar mig till att äta men, det är jobbigt :/ och har inga direkta planer men bup skickade en remiss till scä -.- <3

2012-02-23 @ 22:44:52
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0