Ny Ryamatta och Eriks nya bil

Jag satte klockan på halv 9 imorse, för självklart måste jag snooza "kvinnosyndromet" minst en halvtimme och jag skulle ta mig upp vid 9, men kvart över 9 hade Erik fått nog av snoozandet och sparkade på mig haha. Så vi gick upp trötta som fan och satte oss framför tv´n. Efter ett par minuter blev Erik helt hyper och kunde inte sitta still, medan jag var trött som fan. Så han åkte iväg på egen hand, för att "tvätta bilen" . Jag skulle på medlemsträning med mamma trodde jag, men det hade blivit ett missförstånd så det blev inte så. Så jag ringde först Nadia men hon svarade inte.. så jag ringde Erik och han kom och hämtade upp mig, i en NY bil?! Haha den lilla luringen hade köpt ny bil, och lyckats hålla det hemligt sedan igår. Den var jätte fin, en Saab med turbo. Vi tog oss en vända runt Torsång längs vägarna och satt en stund på en bänk vid vattnet. Tyvärr blåste det lite vilket gjorde att det inte var så varmt, men annars var det riktigt vårväder i luften.

Vi åkte förbi Matts Mattor på vägen hem, och letade efter en Ryamatta till mitt vardagsrum, då min vita rya är helt skitig (aldrig mer en vit matta) och ska slängas. Vi hittade på en jätte fin röd, som det var 400 kronor rabatt på, men det är ändå dyrt med mattor alltså, särskilt ryor. Jag hittade en dörrmatta också som blev kanonfin i hallen.



Vackert väder!





Jag med Saaben i bakgrunden

Älsklingen


Dörrmattan




Vardagsrumsmattan


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Nepp, jag känner inte att jag vill gå i en behandling där :(

2012-02-27 @ 14:41:46
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: Helt ärligt så vill jag inte gå behandling någonstans!!! :O jag vill klara mig själv, hemma liksom :O <3

2012-02-28 @ 00:53:55
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: jeannette

Cool matta! 8D

2012-02-29 @ 01:39:07
URL: http://jeannnette.soclog.se
Postat av: E

<3 <3 <3 <3 <3

2012-03-06 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0