Bäcksvart mörker bland kartonger

Men... det var mig en jobbig influensa, det verkar som att den har tagit om nu. Det började ju bli bättre, jag hade mindre ont i halsen och huvudet. Men nu verkar den ha fått fäste igen , jag har skitjobbig hosta ont i halsen och förkyld som faen. Jag var i alla fall på praktiken igår, och jag var med Annika för hon är tillbaka på 50 % nu, och behövde lite hjälp (plus att Maja är ledig forfarande så jag kan inte vara med henne). Det verkar som att rätt många är hemma på TS, det var ett par där på "mitt" plan, men många har tagit ut ledighet. Det är det som är bra om man är statligt anställd att man får mycket mer ledighet och massa andra förmåner. I alla fall så fick jag hjälpa Annika med att vara nere i källaren och leta bland kartonger efter olika JTF häften som stod uppskrivna på en lista, för dom ska sorteras i nummerordning (T.ex 3. SIGNALER ) och sättas in i pärmar och skickas till olika ställen i Sverige. Problemet i källaren var att det inte finns några fönster och lamptimern var satt på 5 minuter. Så efter dom minuterna blev det kolsvart! Och då fick vi leta oss fram i bäcksvart mörker efter lampknappen, vi var ju ändå där i någon timme så det blev lite drygt.

Nu är jag ledig resten av veckan , och ska kurera mig så jag blir frisk någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0