Bankärende och fult foto i tidningen

Ops råkade göra bort mig lite nyss, men ingen skada skedd tror jag. I hope!

Idag har jag varit först till banken för att sätta in pengar på mitt konto så jag kan betala hyran till pappa, för jag hade nämligen råkat tagit ut allt i kontanter och hyran måste betalas över nätet. Men det gick snabbt för det var knappt någon kö där. På vägen ut från banken så kommer det fram en tjej och frågar om hon får ställa några frågor. "ja det går väl bra antar jag" svarade jag. Då började hon fråga frågor om jag tittar på programet "vi i femman"  "nej" svarade jag, sen frågade hon lite ålder å sån shit.. sen tog hon fram kameran och tog ett kort! Tack för den! ? Helt ofixad och hemsk är jag nu med på kort och har ingen aning om vart det kommer läggas ut, antaligen någon tidning? Hon försvann snabbare än blixen i alla fall.. kul! =(

Efter det så åkte jag till min lägenhet (Bor ju hos erik tillfälligt) för att hämta lite stallkläder i röran i badrummet (Alla mina prylar är inklämmda där) och målar killarna var där och dom hade hunnit måla hallen vit och dom hade börjat med vardagsrummet. Dom frågade hur jag ville att vi skulle göra med fönstren då dom är rätt gamla och därför har en rätt gul-vit ton. Vilket gör att dom ser lite skitiga ut om jag ska ha helt klarvitt på väggarna. Så vi kom överens om att dom ska göra lite tonad vit färg på väggarna så syns det förhoppningsvis inte lika bra att fönstren är lite äldre. Annars får vi väl måla dom vid ett senare tillfälle.

Efter det åkte jag hem och bytte om till stallkläder och åkte till stallet och hade hand om Tilli. Therese skulle ha han dom Tailor lite senare idag.

Jag satte på Tilli engelsk utrustning och red på ridbanan som faktiskt ser skaplig ut iaf. Hon skötte sig jätte bra, fin form även det går rätt fort nu när hon inte orkar trava sakta. Mamma kom sen när jag var klar och provade bosalen som hon beställt till tilli. Den passade fint.




Från hästryggen


Nya bosalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0