Förstår mig inte på Hockey

Byggkillarna kom aldrig hit igår, dom skulle komma efter halv 2 så vid 4 började jag undra vart dom hade tagit vägen så jag ringde pappsen som försökte få tag i dom men ingen svarade :S väldigt mysko, inte ens chefen svarade. Det kan ju ha hänt någontign.. jag vet inte.. Nu är det ju helg så nu lär vi vänta till måndag innan vi får tag i dom. Aja det är väl ingen brådska direkt. Folk har tydligen suttit uppe hela natten för att kolla på Hockey, folk gick å la sig 7 i morse typ. Jag har väldigt svårt att förstå sånt där då jag tycker att hockey utan tvekan är bland dom mest tråkiga sporterna att titta på. Sverige vann tydligen så det var välrldens liv (Hela facebook uppdateringar som "jaaaaaa sverige förhelvete vilken bra match!!!") Erik somnade runt 7 också så han var lite trött tydligen. Saknar honom massa men vi kan inte träffas än innan jag blivit frisk för jag vill verkligen inte smitta ner honom för då när jag väl blivit frisk så smittar säkert han mig igen. Det brukar bli så med oss, att allting bara går runt. =(


Skulle vilja göra om bloggdesignen vill ha vit bakgrund, men det var ett himla jobb för mig att göra om den när jag inte kunde något alls, men jag lyckades ju få ihop något skapligt bra eller hur? Är ju bra att ha något att pyssla med när jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0