RutigZebra

Idag när jag gick upp så var jag extremt trött, och jag vet inte varför? Gick inte och la mig allt för sent, sov bra, och gick upp sent men var ändå dödligt trött när klockan ringde. I alla fall så när jag väl kom ut till bilen och hade skrapat rutorna så vill inte gula faran starta, den knystade till lite granna, det var allt. Ringde pappa och han trodde att det berodde på att jag kör så korta vändor med den, typ till stan och sånt onödigt bara några hundra meter och då hinner aldrig batteriet ladda upp sig. Men det är ju helt stört, nu måste jag alltså åka runt stan 4 varv extra och slösa bensin bara för att batteriet ska hinna ladda sig. (Eller så kan jag ju börja promenera istället, men det låtsas vi inte om) Hur som helst så tog pappa hem bilen till Årby för att ladda den så blir utan den ett par dagar (Oh noo hur ska jag överleva;)? ) Jag fick ta en promenad till Transportstyrlesen idag, det var svinkallt kan jag tala om, hade ingen känsel i låren när jag kom fram, vilket INTE är bra alls! Har äntligen börjat bli frisk! Hostar lite än, men det låter i alla fall inte som jag ska hosta upp en lunga, som det gjorde för ett par dagar sedan. Idag har jag hjälpt Annika(Hon var inte där idag, hjälpte henne ändå) med att sätta in lite rättningsblad i pärmar osv. Rätt tråkigt idag faktiskt. Sen fick jag mej ett ASFLABB av en tjej som tyckte det var såå komiskt att jag tog bilen till praktiken varje dag! Hahaha.. ja är man lat så är man. ;)


Nu på kvällen har jag och Sid myst i badrummet. Och med "myst" menar jag honom springandes runt skitförbannad och försöka leta efter något som man MÖJLIGTVIS kan "bädda" med , för han var såååå trött! Stackaren blev ju väck en HEL timme för tidigt ikväll, Ojojojojoj, vad skulle han ta sig till? Han åt på ALLT... medan jag målade naglarna i form av zebraränder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0