Sid har ett mission

Idag vaknade jag ganska pigg för en gångs skull, och Erik kom hem på lunchen och käkade. Sen skulle jag ta bilen till praktiken för jag skulle ha möte med min handledare Maja och min Coach Annelie. Men när jag kommer ut till bilen så vill den inte starta för 3dje gången den här veckan. Och jag var ju som vanligt i sista sekunden ut till bilen så jag fick springa till praktiken på 3 minuter typ, kom fram helt flåsandes och svettig.. jätte trevligt verkligen. Men sen när jag kommer dit så inser jag att Annelie är en kvart försenad... där fick man för att man skyndat sig. Hur som helst så roade jag och Maja oss så länge med att snacka lite och så. Sen kom Annelie och vi kunde ha vårat uppföljningsmöte. Det gick bra, vill inte gå in på detalj vad som sades. Men jag blir kvar där ett bra tag till coh dom är jätte nöjda med mig. Så det var ju kul att höra.

Erik kom och hämtade mig när jag slutat och så såkte vi till Ica Maxi och handlade mat, sen hem och så lagade vi Tacos. Nu är han iväg på grabbkväll så jag sitter här själv i hallen med Sid springandes på mina lår (har honom lös bara i hallen här). Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till stallet och rida lite, har inte tränat på ridbanan med Tailor på hundra år känns det som, och i övermorgon kommer Walle hit på en snabbvisit och har vinterclinic på ridbanan. Har inte så stora förhoppningar att det ska gå bra direkt eftersom jag inte ridit ordentligt på så länge. Men therese red honom på ridbanan igår i alla fall så förhoppningsvis är han inte allt för seg och stel.

Vad är det med hamstar och att dom ALLTID har ett mission? Dom ska alltid någonstans HELA tiden dom kan inte stanna på samma ställe en stund utan gräset är alltid grönare på andra sidan så att säga.. (Sid klämmer sig mellan väggen och elementet och ålar sig upp till där jackorna hänger just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0