Tapeter bestämda!

Ännu en jobbig natt utan sömn, herregud jag som aldrig haft sömnproblem innan. Men jag är ju lite ovan att sova här hos Erik, plus att hans säng är mindre så det blir lite trångt. Men när jag bodde här ett halvår förut så hade jag ju inga problem att sova, så det är nog mest att jag är ovan nu och har vant mig med mer spejs när vi ska sova. Skulle egetnligen till praktiken idag första dagen efter ledigheten men jag är helt förstörd då jag inte ens sovit en timme.. så jag orkar inte gå dit idag.

Efter mycket velande fram och tillbaka så har jag nu bestämt vilka tapeter det blir i min lägenhet.

Den här blir det i vardagsrummet bakom min soffa!
Jag har svarta röda och vita detaljer i rummet



Den här ska vara på väggen bakom hatthyllan i hallen.

Dom passar väldigt bra ihop då båda har USA som tema. Det ska bli så skönt att bli av med dom sjukhusgula tapeterna som är nu, och dom fläckiga rosa/vita tapeterna i hallen. Jag mailade precis målaren om vilka tapeter han ska beställa, så förhoppningsvis hinner han få hem dom inom en vecka. Det ska bli kul att köpa mer möbler och sånt, är riktigt tomt nu där hemma. Jag har inte ens tagit hem min tv-bänk från erik än så min fula tjocktv står på ett pyttelitet bord.
Sitter mycket och kollar på www.Styleroom.se och får inspiration från designintresserade människor. Jag ska låna mammas systemkamera sen och ta före bilder på lägenheten, för jag tror att det kan vara kul att ha kvar.

Ska göra ett  inlägg om Nyår sedan när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0