Väntar på byggkillarna

*varning för gnällinlägg igen*




Åh vad sjukt less jag är på influensan! Försvinn från min kropp! Men antar att jag får skylla mig själv när jag festade på nyår och bar tunga kartonger på praktiken innan jag var helt frisk. Man ska ju inte anstränga sig på en gång för då kommer det tillbaka. Hostan tar död på mig, orkar inte ens hosta mer då jag kväljer varje gång.
Sitter här och väntar på att pappas byggkillar ska komma hit och ta bort den konstiga plankan i mitt sovrum som sitter mitt på väggen, den är jätte ful och vi har ingen aning om varför den sitter där eller vad som är bakom. Så det ska bli spännande att se. VI måste ju ta bort den eftersom det ska målas där inne sen. Börjar dock fundera lite vart dom tagit vägen klockan är ju 3 snart.. aja dom dyker väl upp.

Igår fanns äntligen Pretty little liars och Switched at birth ute att ladda hem. Har varit så tråkigt när det har varit sändningsuppehåll i USA. Sen på kvällen var det premiär för The Voice Sverige. Det var väl helt okej, har sett Amerikanska versionen så jag visste lite innan hur det skulle vara. Stör mig dock på Uggla som bara är dryg som tror att han är bäst.




Så här ser plankan ut, man skulle ju kunna tänka sig att det är en dörröppning som dom har satt igen, eftersom det sitter lampknappar där brevid. Men enligt Sara (Som har bott på ringen i en likadan lägenhet) så hade hon en dörr öppning där fast den satt MITT på väggen och inte på sidan. Plus att på andra sidan plankan så är mina köksskåp? P.S Ni ser också det otroligt vackra tapetvalet som någon med extremt dålig smak har valt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0