Dumma mobil!

Förlåt för extremt dålig uppdatering här senaste veckan. Min bror har ju hjälpt mig att formatera om hela datorn eftersom den varit så seg och inte kunnat spela upp HD filmer trots att den ska ha kapaciteten att göra det. Han tog hem datorn och började pilla med den, men det gick inte så bra den krånglade med uppdateringar osv. Till slut lyckades han få in windows 7 (haft Vista innan) och jag fick hem den igen. Men den blev kokhet skitsnabbt och dog av överhettning en miljon gånger, nog för att den har varit varm ofta innan, men inte så pass att den dör av överhettning flera gånger per dag. Min bror tog tillbaka datorn och han har haft den i en hel vecka och suttit fan dag som natt och krånglat och försökt lägga tillbaka Vista, men datorn har något problem med Uppdateringar, den fastnar där så det tog väldigt mycket tid för honom att fixa till den. Nu äntligen har jag fått den tillbaka och den funkar galant! Den har inte dött av överhettning en enda gång.. pjuh. Jag var lite orolig där ett tag att jag skulle behöva köpa en ny dator, vilket jag inte alls har råd med, har inte råd att köpa varken ny tv eller ny mobil.

Idag skulle jag varit på terapi kvart över 9, men cp mobilen har inte väckt mig (vet inte om jag ska skylla på telefonen eller på mig själv) den brukar ju haka upp sig när alarmet ringer eller när någon person ringer till mig, och då slutar ljudet att fungera. Vaknade klockan 10 och insåg att jag missat terapin, FAN alltså.. Psykologen ringde, men hon lät inte arg eller så (svårt å se henne arg framför mig, hon är lite timid och försiktig, men bra) men det kändes ändå korkat av mig att ha tagit upp en tid som någon annan hade kunnat få. Nej nu blir det till att åka till Jula och köpa en riktigt ringklocka, då jag inte litar på min mobil längre.


Kommentarer
Postat av: elin

SV: Jag ska förmodligen in på behandling på MANDO :'(

Jag vet inte riktigt när men de sa lagom till påsklovet (eller efter lovet), vill verklien inte!!!!!!!!! hur så?

2012-04-08 @ 19:23:47
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0