Så trist

Det är så otroligt tråkigt när gammal vänskap inte betyder ett skit längre. Man börjar ju fundera, har jag gjort något? Är jag fruktansvärt tråkig att umgås med? Är du likadan mot andra människor eller bara mot mig? Spelar det ingen roll för dig om vi aldrig träffas mer? Det känns nästan så..
När en person bara ställer in varje gång man ska umgås så är det ju något fel, någon anledning till detta. Jag vet att jag borde ta diskussionen, men whats the point? Man ska inte behöva BE någon om att man måste umgås, det ska ju komma naturligt, om en människa vill umgås och tycker om det så blir det ju av! Jag vill inte tvinga någon att umgås med mig, om den inte vill så är det ju så.

Jäkligt tråkigt bara för jag saknar dig, men uppenbarligen känner du inte likadant.

Idag har jag och Erik varit till Falun och gått runt lite på stan, vi köpte en piggelin ice slush, den var väl helt okej men all smak var i botten och det gick inte att röra om med ett sugrör ;=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hännde med en blondinsverklighet, eller vad hette bloggen hahahah

2012-05-19 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0